Продавець AQUATRADE розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1854 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: ● товар не був у вживанні і не має слідів використання - подряпин, сколів, потертостей, плям від рідини тощо. ● товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка ● товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: ● зателефонуйте на номер з і повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; ● повідомте № декларації відправленої посилки та банківські реквізити для повернення вартості товару; ● після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом чотирнадцяти банквських днів. Процедура повернення товару неналежної якості: ●  зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар ●  повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів ●  після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії на переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через нову пошту. Повернення коштів здійснюється після того як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або реквізити. Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, якщо товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами які вказані в контактах компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner