Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: ● товар не був у вживанні і не має слідів використання - подряпин, сколів, потертостей, плям від рідини тощо. ● товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка ● товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: ● зателефонуйте на номер з і повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; ● повідомте № декларації відправленої посилки та банківські реквізити для повернення вартості товару; ● після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом чотирнадцяти банквських днів. Процедура повернення товару неналежної якості: ● зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар ● повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів ● після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії на переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через нову пошту. Повернення коштів здійснюється після того як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або реквізити. Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, якщо товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами які вказані в контактах компанії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.